Kosarzyska...piszesz się??
Wymiana sprzęgła w Octavia I 4x4 TDI dwumas
Zwiń
X
-
Wymiana sprzęgła w Octavia I 4x4 TDI dwumas
Witam
Takie pytanie do znawców problemu.
Jestem w trakcie wymiany dwumasu w O I i napotkałem na problem przy odkręceniu wału napędowego na tylną oś od reduktora/przekładni kątowej. Nie jestem w stanie w żaden sposób odkręcić tych 3 śrub, a już jeden klucz ugiąłem. Czy można od skrzyni odkręcić ten cały reduktor (4 śruby) i nie będzie problemu np. z wyciekiem oleju przekładniowego?
Czy jest tam jakieś uszczelnienie jak np. silikon, czy może jakiś simmering? Nigdzie nie mogę znaleźć informacji o tym połączeniu reduktora ze skrzynią, dlatego zakładam nowy temat.
Chciałbym wiedzieć jak to obejść, bo samochód potrzebny mi będzie za dwa dni, a w tym momencie jestem w czarnej dupie:-/ Nawet ETKI nie mam :-(
PS. do nadgorliwych. Kompletne nowe sprzęgło dwumasowe ze wszystkimi elementami (Plug and Go) do mojej Octy mam już kupione (SACHS), więc proszę nie wrzucać tutaj "porad" typu wymień na oryginalne, lub jednomasowe.
Pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedź :-)[/u][/b]Nie ma to jak stary poczciwy, ekonomiczny i pancerny TDI na VP37. Precz z PD i CR !!!
-
Komentarz