Wymiana sprzęgła w Octavia I 4x4 TDI dwumas

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • RobertoS
    Classic
    • 2010
    • 3
    • Octavia II (1Z3)
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    Wymiana sprzęgła w Octavia I 4x4 TDI dwumas

    Kosarzyska...piszesz się??
  • greemtroll
    Classic
    • 2009
    • 32

    #2
    Wymiana sprzęgła w Octavia I 4x4 TDI dwumas

    Witam
    Takie pytanie do znawców problemu.
    Jestem w trakcie wymiany dwumasu w O I i napotkałem na problem przy odkręceniu wału napędowego na tylną oś od reduktora/przekładni kątowej. Nie jestem w stanie w żaden sposób odkręcić tych 3 śrub, a już jeden klucz ugiąłem. Czy można od skrzyni odkręcić ten cały reduktor (4 śruby) i nie będzie problemu np. z wyciekiem oleju przekładniowego?
    Czy jest tam jakieś uszczelnienie jak np. silikon, czy może jakiś simmering? Nigdzie nie mogę znaleźć informacji o tym połączeniu reduktora ze skrzynią, dlatego zakładam nowy temat.
    Chciałbym wiedzieć jak to obejść, bo samochód potrzebny mi będzie za dwa dni, a w tym momencie jestem w czarnej dupie:-/ Nawet ETKI nie mam :-(
    PS. do nadgorliwych. Kompletne nowe sprzęgło dwumasowe ze wszystkimi elementami (Plug and Go) do mojej Octy mam już kupione (SACHS), więc proszę nie wrzucać tutaj "porad" typu wymień na oryginalne, lub jednomasowe.
    Pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedź :-)[/u][/b]
    Nie ma to jak stary poczciwy, ekonomiczny i pancerny TDI na VP37. Precz z PD i CR !!!

    Komentarz

    Pracuję...